7 Nisan 2017 Cuma



UÇAN BALONDAKİ HELYUM GAZI ÖLDÜRDÜ...

'Öldürdü' şeklinde başlık atmayı sevmiyorum ama bu sefer özellikle atmak istedim. Ölen henüz 9 yaşında bir çocuk çünkü. 
Çocuklar ölmesin diyoruz hep. Ama her gün ölüyor çocuklar. Savaşta ölüyor, kazada ölüyor, hainlerin kimyasal silahları ile ölüyor, sapıkların elinden ölüyor, sokakta oyun oynarken ölüyor, bakkala giderken ölüyor, fırına giderken ölüyor. Her gün ölüyor çocuklar. 

Birkaç gün önce doğum günü kutlaması bir çocuğun sonu oldu. Adını yazmayacağım. Çok sevdiğim bir hocamın yakını. Balonun içindeki helyum gazını solumuş. Özenmiş yavrucak. "Televizyonda abilerim ablalarım soluyunca sesleri çok komik çıkıyor. Ben de size komiklik yapacağım." Demiş. Bu da son sözü olmuş zaten. 
Bir iki nefes sonra kalbi durmuş. 3 günlük bir yoğun bakım mücadelesi oldu. Bizzat ben de çok dua ettim ama olmadı. Dün toprağa verildi. Bugün de muhtemelen gazeteler yazar. Sonra ana haberler de haber yapar. "Öldürüyormuş." Derler. Ertesi gün de unuturuz. Televizyonda soytarılık aracı olarak kullanılmaya devam eder bu katil gaz. 

Hani pisi pisine ölüm derler ya bu da böyle bir şey. Allah'a inancım sonsuz. Tabii ki taktiri ilahi. Ancak önlem alınacak konuda da önlem almak lazım kanımca. 


Yazmak istedim. Bilmesem bu olayı, fırsatını bulduğunda ben de denerdim, sorgulamadan. İşin ucunda komiklik var ya. Toplumca pek bir merak sardık komik olmaya. Siz de denersiniz belki. Çocuklarımız da dener. Lütfen denemeyin. Lütfen yasaklansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder